Jak Rozkochać Koleżankę Cz.1 – Jak podejsć Do Sprawy Aby Się Udało? (Cel i Efekt)

Zaczynamy!

Dziś pierwsza część materiału z cyklu „Jak Rozkochać w Sobie Koleżankę”. W tym filmiku znajdziesz:

  • Jak podejść do sprawy aby się udało?
  • Czego ABSOLUTNIE NIE robić?
  • Jaką dziewczynę(y) wybrać aby skutek był jak najlepszy?
  • Jaki rezultat masz osiągnąć?

Kliknij i obejrzyj film:

Jak potrafisz trzymać mocną ramę i nie obawiasz się shit testów, to możesz wybrać dziewczyny które się znają – będzie zabawniej 😉

Jak tak średnio Ci to wychodzi, to lepiej wybierz takie które się za często nie spotykają..

 

W następnym odcinku będzie trochę o „Teście Przyjaźni”

 

Pozdrawiam,
Mancer.

41 komentarzy to Jak Rozkochać Koleżankę Cz.1 – Jak podejsć Do Sprawy Aby Się Udało? (Cel i Efekt)
  1. konrad
    Maj 4, 2011 | 14:05

    czesc Mancer zaczyna mi sie podobac podobac twoja strategia czekam na wiecej dzieki wielkie POZDRAWIAM

  2. Mat
    Maj 4, 2011 | 14:15

    dużo pan gada ale żadnych konkretów… Pozdrawiam

    • Mancer
      Maj 4, 2011 | 15:40

      Spoko, konkrety też będą 🙂

      Ale moim zdaniem takie wprowadzenie jest jak najbardziej dla większości osób bardzo przydatne. Samo podejście do sprawy jest tak samo ważne jak konkretne teksty czy techniki (o nich zacznę mówić za ok tydzień).

      • Karol
        Wrzesień 20, 2013 | 20:49

        Blok nie może stać bez fundamentów tak samo jak facet ;D ;)Robisz świetną robotę ale nie podrywam ciebie ;D ;p;p

  3. Ticklish
    Maj 4, 2011 | 14:23

    czekam na test ;] strasznie jestem go ciekaw ;]

  4. Pablo
    Maj 4, 2011 | 15:11

    Nie chce mi się odtworzyć ten filmik

  5. ali
    Maj 4, 2011 | 15:14

    jak zapisac go na komputerze?

    • Mancer
      Maj 4, 2011 | 15:41

      To normalny film na youtube. Poszukaj w googlach haseł typu: „jak ściągnąć film z youtube”

  6. S.
    Maj 4, 2011 | 16:27

    Cześć Mancer czy te 2 pozostałe to muszą być koleżanki a nie mogą być przypadkowe ładne dziewczyny spotkane na mieście? Tutaj by wchodziły w grę inne techniki też, ale jakoś nie potrafię wymyślić sobie 2 dodatkowych koleżanek poza tą, do której już podszedłem pierwszy raz 8 miesięcy temu. Problem w tym taki, że trudno się starać rok, dwa, trzy skoro tyle dziewczyn chodzi po ulicy, ale z drugiej strony cel jest bardzo wartościowy. I jeszcze ważne pytanie: to jest koleżanka ze studiów i widuję ją średnio raz na tydzień lub raz na 2 tygodnie bo jesteśmy w innych grupach, jak to można rozwiązać? Spotykać ją niby przypadkowo kiedy ona będzie wracać z zajęć? I ta metoda ma chyba pewną wadę, że przy dużym odwleczeniu w czasie może się zjawić nagle ktoś inny i ją poderwać za 1 razem…

    • Paweł
      Maj 4, 2011 | 16:52

      Dokładnie:)
      moim zdaniem LEPSZY efekt będzie, gdy koleżanka się dowie, że POTRAFISZ poderwać nieznajomą na ulicy:) a co do zgarnięcia przez innego to niedawno to przeżyłem, poznała kogoś i tyle. Oczywiście można jej pokazać, że się zmieniliśmy itp, ale jak ma kogoś to co wtedy?
      Ja sobie poradziłem w ten sposób: poznaję inne i powiem Wam: są lepsze od tej mojej wymarzonej, serio;)

  7. fanek
    Maj 4, 2011 | 17:00

    Probowalem z dwoma, a ta pierwsza
    (cel) sie obrazila i krzyczala ze ją oszukuje. nie odzywam sie przez 2 tygodnie, jaki bedzie efekt? odpisz na 2 pytania. siema. pozdro mancer

    • Mancer
      Maj 5, 2011 | 17:28

      Coś zrobiłeś bardzo źle… Daj spokój. Koleżanka przecież nie może się na Ciebie obrażać, za to że spotykasz się z innymi ludźmi.

      Ale jest tez dobra strona tego. Jak jest tak zazdrosna, to znaczy że niepotrzebnie zwlekasz. Po prostu zaproś ją do siebie i domknij sprawę.

  8. Konrad
    Maj 4, 2011 | 17:17

    Czesc Mancer , mam świetną koleżanke , ale źle podszedłem do zagadnienia i zostałem tylko przyjacielem . Co najlepsze Jej rodzice dobrze mnie znają i niedawno mi powiedzieli że bardzo mnie lubią. Ale niestety znalazł się przy niej ktoś kto chodzi z Nią na spacery , a ja tylko wkurzony na to patrze. Na szczęście nie powiedziałem co do Niej czuje tylko wyrażałem to jakimś drobnym prezentem , w dobrej okoliczności . I po takim prezencie chyba coś sobie przemyślała ,że o Niej cały czas myśle bo jak mnie widzi z daleka to macha mi dlonią 🙂 Nie jest źle ,ale trzeba coś z tym dalej zrobić ,bo to wciąż za malo…

  9. Tomasz
    Maj 4, 2011 | 18:08

    Moja gierka idze całkem sprwanie niebawem ja zszchuje;]
    Juz jej zepsułem troche klepek w głowie.
    To mi się podoba;] bardzo mi się podoba!
    Pozdrawiam

  10. Roman
    Maj 4, 2011 | 18:54

    A jak pawiem tej jednej ze będę pisał z tymi innymi bo ona nie chce ze mną to zapewne powie że bym pisał z innymi a co ona wtedy czuje będzie starała się pisać ze mną czy mnie sobie odpuści i będzie jej wszystko jedno z kim piszę ?

  11. powerade
    Maj 4, 2011 | 20:58

    Konrad,
    z czego Ty się cieszysz, że macha Ci dłonią? a swoim przyjaciółkom nie macha? jesteś zaszufladkowany jako przyjaciel i to raczej nie jest powód do radości, jeśli coś z nią planujesz… Jeśli chcesz coś zyskać bądź gotów to stracić. Powiedz jej, że musicie się rozstać na jakiś czas, że zrywasz kontakt, powiedzmy na miesiąc-dwa. Zobaczysz jak zareaguje, czy rzeczywiście będzie Jej Cię brakowało. Przez ten miesiąc dbaj o to, żeby widziała Cię chociażby rozmawiającego z innymi dziewczynami, a jak zastosujesz na nich wyrazistsze kino, to tym lepiej. Po tym czasie, Ty, oczywiście zmieniony, podbijasz do niej i rozgrywasz wszystko po swojemu. Zobaczysz, jak się jej oczy zaświecą, nie będzie mogła uwierzyć, że to Ty, ten sam, którego pamiętała miesiąc wcześniej. Zobaczysz też, jaką ogromną satysfakcję da to Tobie.

    Roman,
    a po co jej to mówić? i po co ‚pisać’ z innymi? Spotykaj się z innymi, rozmawiaj, uśmiechaj jak najczęściej. (Minimum pisania-sms, gg, etc.!) U kobiet plotki krążą szybko. 2 dni i każda wie, z kim się spotykasz, gdzie Cię widziano, itp. A im więcej takich informacji dotrze do twojej wybranej, tym lepiej. to wywołuje w niej zazdrość i myślenie typu „One go mają a ja nie? Co ja jestem gorsza? Czemu poszedł do baru z tamtą, a nie ze mną? muszę się chyba bardziej postarać”. i pozwól się jej starać o Ciebie, bo to Ty jesteś nagrodą dla niej.
    Co do pisania – kiedyś pisałem z jedną panną 2 tygodnie przez smsy, i wiesz co było później? na żywo nie miałem o czym z nią gadać i milczałem jak debil. Chcesz tego samego? Raczej nie, więc olej tą formę kontaktu. Chociaż pewnie i tak mnie nie posłuchasz, a potem będziesz sobie pluł w brodę…

    • Roman
      Maj 5, 2011 | 18:00

      Wiem jak zareaguje już jej mówiłem ze zrywam kontakt płakała i powiedziała ze sobie coś może zrobić, zależy jej na mnie ale mówi ze na razie nie chcę mieć chłopaka bo nie będzie się mogła spotykać z innymi chłopakami tego mi nie powiedziała ale mojej koleżance tak. Jak ja zachęcić żeby chciała ze mną spróbować ?

      • Mancer
        Maj 5, 2011 | 18:29

        Czy Wy przypadkiem nie macie po 12 lat ? 🙂

        … więc nie bądź „jej chłopakiem”. Po prostu ją bzyknij. Zrób to dobrze, a reszta już wtedy sama się ułoży 🙂

        • Roman
          Maj 9, 2011 | 11:40

          Nie mamy po 12 lat możesz być pewny przynajmniej ja nie mam. ;].

  12. Mateusz
    Maj 4, 2011 | 21:09

    Twoje techniki są ciekawe. Zwłaszcza ta technika „3 opcje”. Czekam na więcej materiałów.Pozdrawiam

  13. Muody
    Maj 4, 2011 | 21:46

    Osobiście się jaram Tobą Mancer.
    Odświeżasz mój stary i zbyt steoretyzowany światopogląd.
    „Konkrety”, jak to ktoś nazwał to równie ważna rzecz jak inspiracja do działania… a może nawet ważniejsza, gdyż sama teoria sprawia, że stajemy się ograniczeni. Wiem z własnego doświadczenia.
    Pozdrawiam i czekam na kolejne materiały

  14. Maciej
    Maj 4, 2011 | 21:46

    Ja mam tak iż z tą konkretna koleżanką spotykam sie normalnie 🙂
    ale problem wielki mam w tym co do tych dwóch koleżanek iż nie miałem z nimi przez dłuższy czas
    kontaktu :/ a w tym mam problem że jak pisze z nimi na gg to nie moge żadnej z nich
    wyciągnąć nawet na głupi spacer bo zawsze któraś z nich nie ma czasu bo niby musi sie pouczyć albo jakaś inna wymówka
    wiec nie mam okazji nawet na to żeby spróbować coś działać :(.Macie na to jakąś radę chłopaki ?.Z góry dziekówa i Pozdrowienia.

    • Paweł
      Maj 11, 2011 | 11:39

      tak, mam radę i to konkretną:
      poznawaj nieznajome kobiety i z nimi się umawiaj;)
      jak będziesz potrafił swobodnie podejść i porozmawiać z kobietą na ulicy to uwodzenie koleżanki będzie dla Ciebie pryszczem;)

  15. Piotrek
    Maj 4, 2011 | 22:14

    czekam na więcej.. Ale proszę o więcej konkretnych rzeczy ///

    • powerade
      Maj 5, 2011 | 20:13

      ale na jakie konkrety liczysz? magiczną formułę, którą wypowiesz i panna się na Ciebie rzuci? Mancer daje Ci podstawy, poglądy, które masz przyjąć do siebie i zastosować, użyj własnego rozumu, w większości przypadków to pomaga 😉

  16. Edzio
    Maj 4, 2011 | 22:27

    Panowie ja mam tak;
    Jestem żonaty mam koleżankę a ona wie że mam żonę. Koleżanka dzisiaj mi powiedziała że NIE i to nie podlega dyskusji. Powód jest jeden, że mam żonę i dlatego nie zgadza się na żadne nawet małe spotkanko.
    Wiem że jestem w jej typie(mowa ciała) dobrze nam się ze sobą gada , naprawdę dobrze. i co teraz mam zrobić dalej? jestem twardy i nie dałem po sobie poznać porażki. Wszystko sprowadziłem do parteru ale niesmak mam w gębie…

    • Mancer
      Maj 5, 2011 | 17:25

      Jak dostałeś taką odpowiedź, to musisz torchę odpuścić na jakiś czas.

      A potem znów zacznij 🙂 Ale bardziej subtelnie. Tak pod radarem. Na logicznym poziomie komunikuj „100% koleżeństwo”. Wszelkie pierwsze spotkania powinny był właśnie pod pozorem porobienia czegoś razem.

  17. emiljan1qaz
    Maj 4, 2011 | 23:03

    Człowieku to jest zajebiste ;] czekam na kolejne filmiki ^^

  18. Piotr
    Maj 5, 2011 | 01:17

    Super,czas działać! Czekam na wiecej porad.Dzieki.

  19. Andrzej
    Maj 5, 2011 | 18:56

    Witam Mam mały problemik Właśnie będę oglądał ten filmik Mancer Ale muszę powiedzieć to się sprawdza Czekam na kolejne rady PS: I to serio się udaje dzięki Mancer

  20. Miłosz
    Maj 5, 2011 | 21:38

    Dzięki za rade czekam z niecierpliwością na część 2
    Dziękuje i pozdrawiam
    Zaczną sie testy z tego od wekendu

  21. Paulo
    Maj 5, 2011 | 23:04

    Siemka Mancer,

    Muszę ci powiedzieć że masz ciekawe techniki i bardzo pomagające w życiu. Jest jeden mały problem ^^ o tuż podchodząc do koleżanki czujemy się bardziej pewnie bo ta osoba nas zna, ale jest 2 strona medalu która kieruje to w 2 stronę. Może się okazać że laska będzie na tyle pusta że z tego wszystkiego zrobi wielkie halo wśród swoich i twoich znajomych, i co w tedy?? Masz jakiś plan AWARYJNY?? Pozdrawiam

    • Mancer
      Maj 6, 2011 | 07:03

      Jak masz dobre podejście i działasz tak jak trzeba to nigdy tak się nie zdarzy. Było trochę o tym w poprzednim filmiku. Obejrzyj go. Jeszcze więcej będzie w pełnym programie.

  22. OЛЕЙ
    Maj 6, 2011 | 08:40

    Metody Mancera działają zawsze, mogę to potwierdzić po sobie. Ja już na podstawie programu Sekrety randek internetowych czy książki Kod Atrakcyjności zrozumiałem jaki mechanizmy tu działają i dzięki nim zaciągnąłem do łóżka kilka koleżanek. Fajnie że teraz Mancer tworzy zaawansowany program o tym:) Najważniejsze jest to co mówi Mancer- rozkochać je, wtedy sam sobie wybierzesz czy chcesz być z nią w związku czy nie:)

  23. Mateusz
    Maj 6, 2011 | 10:47

    Siema Mancer ! 😀

    Haha wszystko to co mówisz jest prawdą 🙂 Wszystko się zgadza z tym co ja robię ..i to naprawdę działa !! 😀 Nawet mam więcej niż 2 koleżanki , z każdą piszę na luzie , tak samo jak z tą wybraną ,lecz tej bardzo działam na zmysły;p I jak sie przez jakiś czas do niej nie odzywam to już sie robi smutna , pyta mnie co źle zrobiła , czy się obraziłem itp itd;p a ja spokojnie mówie , że jest ok ;p I teraz sama wydzwania , chce się przytulać i wgl:D Czekam na dalsze filmiki 🙂

    Pozdro

    Mateusz 🙂

  24. 1337 ;d
    Maj 6, 2011 | 16:18

    U mnie jest tak, piszę już z pewną dziewczyną i nie wiem co dalej robić. Mam do niej pisać często czy rzadko? Zaprosić ją na spacer czy nie? Kompletnie brak mi pomysłów na dalsze działanie.

  25. gracjan
    Maj 6, 2011 | 21:30

    hej mistrzu! bardzo interesujace rzeczy nam zwyklem facetom mowisz, dlatego zamowilem oststnio u ciebie ksiazke jeszcze ‚kod atrakcyjnosc’ i niestety jeszcze nie doszla moglbys sprawdzic? pozdr

    • Mancer
      Maj 7, 2011 | 14:53

      Jasne! Zaraz sprawdzę i wyśle Ci e-maila.

  26. Marek
    Maj 9, 2011 | 04:22

    Trochę z innej beczki 🙂 Mancer, jak wstawić awatar?

  27. Karol
    Maj 14, 2011 | 18:38

    Zgadzam się z tym. Pamiętam jak podczas wypadu do klubu ze znajomymi nowo poznana dziewczyna zaczęła mnie podrywać, co nie spodobało się mojej przyjaciółce, która na każdym kroku przeszkadzała tej drugiej.

  28. Sebastian
    Maj 20, 2011 | 15:30

    cześć Mancer a co zrobić jak dziewczyna nie pisze nawet zbyt sie spotykać nie chce a mi sie bardzo podoba ,myśle żeby jej powiedzieć że podoba mi sie ale niech będzie z innym może z kimś lepszym

Leave a Reply

Wanting to leave an <em>phasis on your comment?