Kotwiczenie – „Pozytywna Instalacja”

Prosty sposób na zakotwiczenie kobiecie dobrego stanu emocjonalnego.

Kotwica odpali się w momencie gdy… będziesz dzwonił.

Mówienie do kamery zawsze wychodzi mi trochę drętwo, bo brak jest tej pozytywnej energii, która pojawia się gdy podchodzisz do dziewczyny i flirtujesz… Ale na żywo to przeważnie wchodzi BOMBOWO – sprawdź sam.

Więcej fajnych technik, tekstów i sposobów znajdziesz w  „Biblii Telefonicznego Uwodzenia” oraz „SMS Ninja”.

premiera: Bibla Telefonicznego Uwodzenia i SMS Ninja

6 komentarzy to Kotwiczenie – „Pozytywna Instalacja”
  1. Damian
    Grudzień 10, 2011 | 18:47

    Przetestuje to kiedyś

  2. lysy8
    Grudzień 10, 2011 | 19:29

    Ja to już przeczytałem i jestem pod wrażeniem jak można łatwo flirtować poprzez tel. namawiam innych by nie tracili czasu, gwarantuje zadowolenie, jestem pod ogromnym wrażeniem, wszystko prosto, zwięźle i na temat. Dzięki i pozdrawiam Paweł

  3. MAteusz
    Grudzień 12, 2011 | 14:58

    Witaj, ta książka to jest wysłana na maila w formacie pdf. czy do domu pocztą wysłana????

  4. Ukasz
    Grudzień 14, 2011 | 21:44

    Panie Mancer, od pewnego czasu ważna dla mnie dziewczyna nie chce odpisywać na moje wiadomości.Co zrobić gdy dziewczyna nie chce odpisywać ? czy jest o tym jakiś materiał?.proszę o odpowiedź…

  5. koleś990
    Styczeń 10, 2012 | 00:27

    Chłopaki mam problem, otóż niestety w klasie weszłem w ramę nudnego kolesia. Dziewczyny nie zbyt chętnie(oprócz dwóch) ze mną rozmawiają, niektóre nawet unikają. Obiecałem sobie że od tego roku zamierzam się zmienić. Co zrobić abym jeszcze w tej klasie uratował siebie i pokazał że jestem ciekawym gościem?

    • ares71
      Kwiecień 16, 2012 | 19:57

      Proponuję zastosować zasadę „nie wal dupy z własnej grupy”. Testuj techniki Mancera na nich, ale na poważnie proponuję bajer do dziewczyn z innej klasy.

Leave a Reply

Wanting to leave an <em>phasis on your comment?